ALS ik 1 gratis spel van welkom back download en wil er nog een Dan kan dat Niet want die staan er Niet meer hoe kan dit?

Ps3 please help me PSN

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Was ergens een blogpost op de Playstation site met uitleg hoe je dit op kunt lossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@kimath wat is de link?
Kimath
12 jaar geleden
dat weet ik niet, daarom als reactie. Maar ik zie dat er al een goed antwoord is gegeven nu.

Het beste antwoord

deze had ik al gesteld en k heb het toen met succes op kunnen lossen http://www.goeievraag.nl/vraag/welcome-back-pakket-uitleg.194134
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, wilde net naar jouw vraag linken (bedankt trouwens dat je mij als beste antwoord had gekozen :P).