Waarom kan ik geen call of duty black ops online doen.

Ik heb gold membership (de gratis maand) maar het is wel gold en mijn maat zei dat je gold moet hebben. Kan iemand mij helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je wel ingelogd op xbox live dan?

Antwoorden (4)

Zelf heb ik een PS3 en dus weet ik het niet zeker over de Xbox, maar het ligt waarschijnlijk niet aan COD (black ops servers zijn bijzonder goed vergeleken met COD games ervoor). Misschien ben je niet ingelogd of heb je geen internet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis maand kan over zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je een paar poorten moet open zetten in je router, als je online wilt spelen, als je dus in zo'n "room" zit ( sorry weet het even niet heb tijdje niet gespeeld.. en ook niet bij de hand) dan staat er als het goed is rechts onder in beeld iets.. als er "strict" staat dan moet je even in je router een aantal poorten open zetten.
Op http://portforward.com/ word heel simpel uitgelegd hoe het allemaal werkt, je moet gewoon je router aanklikken en vervolgens kom je op een andere pagina vol met reclame, dan klik je rechts boven in op "click here Skip this advertisement", en dan kom je op een pagina met allemaal software ect als het goed is staat daar ergens tussen "XBOX360 Call of Duty - Black Ops"
(het is handig als je de zoekfunctie gebruikt ctrl + f en dan black ops of iets in die richting in typt)
dan word het precies uit gelegt hoe je de poorten open moet zetten, en welke poorten je moet open zetten.
Gamse !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
laat eerst even weten wat de error is. is wel wat handiger. Maar vraagje kan je een party van xbox live zelf aanmaken? zo ja dan heb je gewoon xbox live gold. aangezien dit niet kan zonder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is niet echt een error. Hij connect best lang en zegt daarna dat de servers niet bereikbaar zijn terwijl ze dat wel zijn. Maar MW2 kan ik wel doen.