Hoe krijg ik dat disc-bakje onder de openning voor games open ?

PS3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan ik niet meer vinden

Antwoorden (3)

De PS3 slim heeft geen disbakje, duw de schijf (niet te hard) tegen het gleufje en hij gaat naar binnen

Toegevoegd na 47 seconden:
Mocht je hem niet zien, het gleufje zit onder het Playstation logo en rechtsboven de aan/uit knop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar is dat bakje dan voor want hij kan op dat zie ik en voel ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de achterkant, dat is als je hardware in je playstation wil gaan veranderen, maar dat wil je niet. Tenminste ik denk niet dat je als je het cd gleufje zoekt met de technologie gaat rommelen van het apparaat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHAHAHA geweldig :D
Het is best ingewikkeld, ze hebben er zelfs instructiefilmpjes voor gemaakt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, ik ben toch blij dat er zulke mensen bestaan op de wereld die de moeite nemen om dit uit te leggen! :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+En als je nu altijd eerst op eject drukt voordat je een disc erin doet dan ben je "disc-inbrengenderwijs" helemaal goed bezig. :-)
Als je dat klepje aan de onderkant van je PS3 bedoelt, dan kan je dat gewoon met een broodmes openwippen.

Daaronder zit een schroefje om de hardeschijf die in de PS3 zit los te maken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Dat uitstekende deel onder de gleuf van de Blurayspeler is gewoon de vorm van de PS3.
Die hoort verder niet open te gaan.