Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Er is een manier om achter te komen. (Wachten)

Als je het aan het eind van de dag nog eens vraagt kunnen we hier ja of nee op zeggen.

Zelfs al zou Sony zeggen dat ze het vandaag doen, dan heb je kans dat het in NL nog steeds niet werkt.

Onze antwoorden zouden dan wel ja kunnen zijn, maar uiteindelijk is dat dan fout.

Waarschijnlijk wil je gewoon een indicatie hebben wanneer ongeveer. Dat is onmogelijk. Vorige keer zou de PS store online gaan. Dat was maar voor even en daarna ging ie weer offline omdat er weer een andere lek ontdekt is.

Sony wilt dit voorkomen, en kan er dus extra lang over doen. Anders gebeurt weer hetzelfde. Even online en dan weeer offline...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet (bijna) zeker dat deze week de playstation store weer online komt samen met 2 gratis uitkiesbare spellen en 45 dagen playstation plus als compensatie verder weet ik ook dat je uit 5 spellen kan kiezen (waaronder littlebigplanet 1)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens gamez alleen maar onderhoud. Wel willen ze alles voor 31 mei online hebben. en als de psn store online komt zou ik denken dat de spellen later komen om overbelasting te voorkomen.(ikzelf ga lekker voor inFamous en wipeout hd/fury =D).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding