Ervaring met games kopen bij Dixons?

Ik wil een spel kopen bij Dixons, omdat het €10,- goedkoper is dan bij veel andere winkels. Maar ik vraag me nu af of het hierdoor wel betrouwbaar is, aangezien zij als één van de weinige winkels een stuk minder geld ervoor vragen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dixons is in het bezit van het Thuis winkel waarborg keurmerk. Dus is zeker betrouwbaar!! ps. Op actiepagina.nl kan je kortingscodes vinden voor verschillende winkels waar je games kunt kopen waaronder Dixons, dynabyte, bol.com en andere winkels.

Bronnen:
http://www.actiepagina.nl/

Maakt niet zoveel uit, Dixons opzich is betrouwbaar. Zo heb ik paar dagen terug een Airport Express bij Dynabyte gekocht voor 15 euro minder dan dat iedereen ervoor vraagt, dit is m'n 2e Airport Express en de vorige daar ook voor hetzelfde geld gekocht. Is dus geen aanbieding.

Dixons is wel te vertrouwen hoor. Heb er zelf goede ervaringen mee.

Ik zie het probleem niet ? een game is een game Er zijn geen speciaal voor freerecordhop gemaakte versies dus je krijgt gewoon een volledige game Toegevoegd na 41 seconden: oops dixons ;)

Ik koop daar regelmatig daar games, omdat ze daar Airmiles geven. Het is een prima winkel hoor.

Dixons is overal in Nederland een erkende winkel. Ik koop er regelmatig nog spullen. Nooit problemen mee gehad. Ook de spellen zijn betrouwbaar. Het is toch juist alleen maar beter dat ze goedkoper zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100