Ervaring met games kopen bij Dixons?

Ik wil een spel kopen bij Dixons, omdat het €10,- goedkoper is dan bij veel andere winkels. Maar ik vraag me nu af of het hierdoor wel betrouwbaar is, aangezien zij als één van de weinige winkels een stuk minder geld ervoor vragen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dixons is in het bezit van het Thuis winkel waarborg keurmerk. Dus is zeker betrouwbaar!!

ps. Op actiepagina.nl kan je kortingscodes vinden voor verschillende winkels waar je games kunt kopen waaronder Dixons, dynabyte, bol.com en andere winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Maakt niet zoveel uit, Dixons opzich is betrouwbaar.

Zo heb ik paar dagen terug een Airport Express bij Dynabyte gekocht voor 15 euro minder dan dat iedereen ervoor vraagt, dit is m'n 2e Airport Express en de vorige daar ook voor hetzelfde geld gekocht. Is dus geen aanbieding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dixons is wel te vertrouwen hoor.
Heb er zelf goede ervaringen mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie het probleem niet ? een game is een game
Er zijn geen speciaal voor freerecordhop gemaakte versies
dus je krijgt gewoon een volledige game

Toegevoegd na 41 seconden:
oops dixons ;)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een game is een game, inderdaad, daarom zou je verwachten dat ze overal rond dezelfde prijs zitten. Maar omdat Dixons €10,- goedkoper is dan de meeste winkels, vroeg ik dit mij dus af.
capthavoc
12 jaar geleden
tja ze kopen denk ik gewoon groot in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat noemen ze concurrentie -_-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk heeft dat met concurrentie te maken, maar als iets overal €60,- euro is en dan alleen bij die winkel is het €10,- goedkoper, dan vraag je je toch af of het geen import spel is etc.
Ik koop daar regelmatig daar games, omdat ze daar Airmiles geven. Het is een prima winkel hoor.
Kimath
12 jaar geleden
Dixons is overal in Nederland een erkende winkel. Ik koop er regelmatig nog spullen. Nooit problemen mee gehad. Ook de spellen zijn betrouwbaar. Het is toch juist alleen maar beter dat ze goedkoper zijn.