Je kan er een cd cleaner in doen en dan wordt de lens schoongemaakt en daarna nog een keer proberen of het lukt om een disk te lezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een schoonmaak cd proberen met zo'n kwastje erop aan de onderkant. Als dat niet werkt is waarschijnlijk je blu ray lens kapot dit is een veel voorkomend probleem. Het repareren hiervan kost 100 euro bij een extern bedrijf. Bij Sony nog meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ie een spel niet kan lezen dan kun je het cleanen jaa. maar als het all je disks niet kan lezen zou ik naar een reperateur gaan . heb je het ooit laten vallen of iets anders er mee gedaan ?