De iPad zelf, een kabeltje van USB naa iPad, een stekker om het kabeltje in het stopcontact te doen, en een beschrijving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het spijt me voor het minnetje, Het ging verkeerd en kon het niet meer veranderen sorry dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh is prima joh :p dat ene kleine puntje maakt me niets uit.
Alles wat mijn voor ganger zegt en apple oortjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En zonder stekker, het is gewoon een usb kabel, en je moet zelf een stekker kopen.
De iPad 2, oplader (met USB aansluiting voor naar de computer) en een beschrijving. Ik had er geen oortjes bij...?