Wat is nou precies het verschil met de Nintendo Ds -> de Lite en de nieuwste Nintendo 3DS?

Toegevoegd na 2 minuten:
Dus ik vroeg me af wat nou het verschil is tussen die 3 Nintendo's.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

De lite heeft een andere vorm en is iets minder lomp als de gewone ds, de ds i heeft een groter beeldscherm als de lite maar wel de zelfde vorm, en de 3d is het zelfde als de ds i maar dan dat je alles 3d ziet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal even kort uitleg geven over de verschillend generaties;

De eerste DS is vooral niet mooi. Je kan er ook GameBoy Advance games op spelen.

De Lite ziet er gewoon strakker uit, maar het plastic is gevoeliger voor krassen. Hij weegt overigens ook nog iets minder.

De XL bevat enorme schermen. Omdat je niet meer pixels hebt, is naar mijn idee het beeld gewoon slecht. Hij is echter gemaakt voor senioren die de braintrainers enzo spelen.

De DSi bevat een download winkel en camera's om games mee te spelen. Het is in veel opzichten de voorloper van de 3DS. De metalen behuizing voelt ook nog eens prettig aan en bij is relatief klein. Je kan er geen GameBoy Advance games meer op spelen.

De 3DS is een nieuw platform. Dual-core processor, 3D scherm etc etc. Wel is het mogelijk om er gewone DS games op te spelen. omdat het bovenscherm echter een hogere resolutie heeft, worden de DS games niet op het maximale schermformaat weergegeven.

Ik heb vrij veel over de 3DS geschreven. Mijn verhalen kan je op de onderstaande link vinden.