Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik zoek een gratis spel, met verschillende skills

een spel als runescape.
dus met de extra skills zoals koken en vissen.
maar ook dat je zelf een boot zou kunnen besturen.

Toegevoegd na 1 uur:
niet kinder spellen want ik ben al jongvolwassen 16jaar
dus wat actie kan geen kwaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
879

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je bent dus opzoek naar een MMORPG? Dan zou ik eens gaan kijken voor Runes of Magic. Dat is gratis om te downloaden en te spelen. Je hebt er ook skills en classes enzo. Je zou anders ook voor een private server kunnen kijken, dan is het ook gratis. Maar dit is wel illegaal. Als je het niet erg vind om wat te betalen zou ik Aion aanraden. Echt een tof spel. speel het zelf ook. Veel professions net als koken, gathering, wapens maken, pots maken en 8 classes zoals cleric, assassin t/m gladiator. wat het ook leuk maakt is dat je heel veel skills hebt. En je hebt er ook een wildy. (PvEvP)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Puzzle Pirates
http://www.puzzlepirates.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik speelde vroeger altijd maplestory, je heb verschillende skills en jobs. Maar je kan helaas geen boot besturen, dacht ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik het speelde kon dit niet nee, of het moet veranderd zijn in het laatste jaar
Ik speelde vroeger `neopets`. Hier kan je verschillende dingen doen. Bekijk het even en beoordeel het ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
World of warcraft je kan heel veel skills (bijv. Vissen) je kan in een boot gaan ( die vaart) en die boot brengt je ook naar een eindbestemming je kan onderwat oke her klinkt kinderachtig: op zeepaardjes rijden
Mvg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding