Ik denk het wel, want bij de Sims 1 en Sims 2 was er ook een huisdierenpakket, en deze waren beide zeer populair.
Kimath
13 jaar geleden
Het gerucht gaat inderdaad dat Sims 3 Huisdieren uitkomt ja. Het zou februari 2011 uit moeten komen helaas is dat niet het geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou wel komen had ik ergens gelezen,alleen eerst komt nog de Sims 3 Middeleeuwen uit en die is ook heel leuk ;)