Waarom zijn zoveel dingen op de Nintendo 64 2d?

Ik heb super Mario 64, maar dingen als de bomen, of het lichaam van big Bob-omb, zijn 2D. Daardoor kloppen sommige dingen ook niet meer. Maar... Hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

De Nintendo 64 is al een oudere console, toen waren de grafische prestaties ook een stuk minder. Het apparaat heeft simpelweg niet genoeg rekenkracht om alles in 3d weer te geven, daarom kozen de makers ervoor om bepaalde dingen 2d te maken.
Kimath
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Super Mario 64 blijft nog steeds een super spel :)