Zijn de nieuwe CoD bo mappacks het waard om te kopen ???

Ik twijfel zo erg , of kan ik beter niet of wel natuurlijk of een ander spel kopen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kopen! Je speelt PS3? Zeker doen kei leuke landjes( Kheb ze getest op Xbox ... Ik ben GoudZilver op ps3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er vanaf of je het spel nog veel speelt. Ik persoonlijk ging vrijwel direct terug naar mw2, maar als jij black ops leuk vindt dan is het het geld wel waard.

Tip: Je kan als je het gekocht hebt 5x downloaden. Spreek dus af met 4 andere mensen dat 1 persoon het koopt en de rest via zijn account (of een nieuw account wat hij ervoor heeft aangemaakt) kan downloaden. Vervolgens deel je de kosten. Is een stuk goedkoper :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zeg doen! Heb zelf ook getwijfeld maar uiteindelijk toch gedaan vanwege de ervaringen bij vrienden.