Je hebt een progje zogeheten' game maker'
Om echt professionele spelletjes te maken kan je gebruik maken van adobe dreamweaver, dit kost natuurlijk wel geld en vereist enige kennis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Dreamweaver maak je websites, geen spelletjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie peppie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooh, ik dacht dat je met dreamweaver ook spelletjes kon maken en dan met internet explorer kon openen. Dat zijn flash spelletjes. Of ben ik in de war met een ander vergelijkend programma?
Als je een app wil maken zou ik even kijken op appmakr.com daar kun je beginnen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apps maken kan, daarvoor kan je de developers kit downloaden op de site van Apple, dit vereist wel enige kennis! Daarnaast moet je ook een Mac hebben en wil je ze in de Appstore kunnen publiceren kost dat weer een bepaald bedrag per jaar.

Games/ spelletjes maken is hetzelfde verhaal, je moet een programmeer taal gaan leren (C++ waarschijnlijk), dit is zeer ingewikkeld als je nog nooit geprogrammeerd hebt, daarom is het ook aan te raden eerst een makkelijkere programmeertaal te leren om de basis te leren en daarna C++ op te bouwen, je zal namelijk niet meteen games kunnen maken.