Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

sims 3 beeld probleem

ik heb een goede windows 7 pc, maar als ik met de sims mijn buurt open., is het beeld slecht en rommelig, alle mooie onderdelen van de sims 3 zijn voor mij dan niet eens zichtbaar, soms verdwijnen er zelfs objecten van een kleine afstand en er was eens een keer dat het water wegwas, uit het niets. misschien een beetje rommelig maar hoe kan ik simpelweg dezelfde MOOIE kwaliteit hebben net als de rest van de spelers?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K
Kimath
13 jaar geleden
Wat voor grafische kaart heb je?
Heb je al eens de beeldinstellingen aangepast?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Dit is de oorzaak van een installatie fout of van de videokaart van je computer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus als ik de boel opnieuw installeer zou alles het goed kunnen doen?
Is Sims legaal? Zo ja:
Bureublad > rechtermuiskn. > eigenschappen > compaliteit > vink aan: administrator en probeer even in Windows 95 stijl eens. Dat maakt het wat lichter in werking.
Graphics van sims lager zetten. Hopen dat dat helpt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer het te herinstalleren en als je daar geen zin in hebt of het helpt niet probeer dan je virusscanner te laten scannen want er kan een virus in zitten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je eigenlijk we'll een goeden video kaart
En een goede processor.
Want anders moet je (net als mij) alles laag. Zetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je computer echt goed is:

Sommige programma's zetten de instellingen verkeerd. Ga naar options en dan graphics en zet de instellingen hoger. Allereerst je schermresolutie. Als je monitor bijvoorbeeld een resolutie van 1680X1050 heeft moet je de Sims daar ook op zetten. Zet ook Anti Aliasing aan. En andere zaken op on en High.

Toegevoegd na 1 minuut:
OPNIEUW INSTALLEREN HAALT ZELDEN WAT UIT!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat je effe een recente driver van je videokaart moet ophalen meestal zit er een Nvidia in
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding