Psp 3000 accu kopen/herstellen

Weet iemand waar ik het misschien waar ik het kan herstellen of wat de beste site is om een nieuwe accu te kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hey heb je de battery pandora gehad? Want je kan hem dan via programma"s weer normaal maken! En anders heb ik nog een website voor je die goedkoop onderdelen verkoopt alleen die moet ik even opzoeken

Grtz MrZannkimaru