Krijg ik bij aanschaf van een Xbox 360 nieuw en maand gratis Xbox live GOLD?

Ik ben van plan een xbox aan te schaffen, maar krijg ik er dan ook een maand Xbox live gold bij? Ik weet dat ik deze vraag al eerder heb gesteld alleen kreeg daar verschillende antwoorden op. B.v.d

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja je krijgt zeker een maand gratis xbox live gold.
Als je je aanmeld op xbox live. krijg je automatische een proef.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik denk bij acties van sommige winkels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je eenmaal je xbox 360 hebt, kun je een account aanmaken. Als je dat gedaan hebt moet "xbox live joinen"
dan krijg je gold
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja bij elk -nieuw- aangeschafte xbox krijg je 1 maand xbox live