Maakt een Xbox minder geluid als je er een koelsysteem op aansluit?

ik zat te denken om een koelsysteempje te kopen voor mijn Xbox 360(zie bijlagen). Maar nou zat ik me af te vragen; maakt de xbox ook minder geluid als je er een koeling op aansluit?

Toegevoegd na 6 minuten:
http://www.bol.com/nl/p/games/cooling-fan-xbox-360-elite/1004004005749820/index.html#product_judgement
was ik nog vergeten....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik had zelfde probleem maar dan in de zomer jou xbox gaat heel iets minder geluid geven maar op youtune kun je tips en tricks over de fan van xbox
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mijn vrienden, hun ervaring dus.
Maakt het juist meer lawaai als je er een koel systeem op zet.
Want datding moet ook goed werken, natuurlijk.