waarom werken mijn cheats niet, R4DS

ik ben met een paar vrienden voor de lol weer begonnen met Pokemon ^^. maar, eerst had ik wel cheats, die het gewoon deden. inmiddels is mijn firmware al een paar keer up ge-grade, en nu heb ik zelfs YSMenu, maar normaal staat er onder op het scherm : Cheat (y) ofzo iets.
dat komt er nu niet meer te staan.
ik gebruik Cheat.dat en pokemon platinum staat wel in de game-list ervan. ik zal nog proberen met USRCheat.dat.
misschien dat iemand van jullie het weet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Je cheats werken niet meer omdat je firmware ge-upgrade is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
enig idee met welke versie ervan (liefst van r4 zelf, YSmenu is zon gedoe om te installeren) het wel werkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult dezelfde firmware (of ouder) moeten vinden (op internet) die op je machine stond toen de cheat 't nog wel deed. En dan de cheat opnieuw toepassen. Maar welke versie dat exact is, weet ik niet.
Welke Versie heb je dan?