Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ps4 controller doet het niet goed meer na ontstoffen van console, hoe verhelp ik dat?

Ik heb de binnenkant van de ps4 console stofvrij(er) gemaakt en nu doet de controller het niet goed meer. Heb er meerde geprobeerd maar ze connecten maar kort en daarna weer disconnect. Weet iemand wat ik eraan kan doen?
Probleem is inmiddels opgelost

5 maanden geleden
in: Games

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het klinkt alsof de controller moeite heeft met verbinden na het schoonmaken. Dit kan gebeuren als er stof of vuil in de USB-aansluiting van de console of op de controller zelf is gekomen.

Probeer eerst de USB-poorten van je PS4 en de controller goed schoon te maken. Gebruik een zachte, droge doek of een wattenstaafje om voorzichtig stof te verwijderen.

Daarnaast kan het helpen om de controller opnieuw te koppelen met de PS4. Sluit de controller met een USB-kabel aan op de console en druk op de PS-knop. Dit kan de verbinding herstellen.

Als je nog steeds problemen hebt, overweeg dan om de controller en console te resetten. Er zijn vaak een paar stappen voor resetten die je online kunt vinden.

Wie heeft dit ook meegemaakt en wat hielp bij het oplossen van jullie controllerproblemen?
(Lees meer...)
5 maanden geleden
Crazyratlady
5 maanden geleden
Het maakt geen verschil of de controller(s) met een kabel verbonden zijn met de console of niet
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing