Welk zijn enkele "beach" pc games, met zon, zee, strand ?

ik heb al hard meegewerkt aan goeievraag.nl, dat zie je aan mijn punten. Dus laat deze vraag staan. Ze is een degelijke vraag die nog niet zo gesteld is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al had je 100.000 punten dan is dat nog geen reden omeen vraag te laten staan; merkwaardige gedachtengang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan zit er maar één ding op hé, feniks en ninteddy, dat je me terug aangeeft als zware crimineel bij goeievraag.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben wel gelijk! Je vraagt eigenlijk alleen maar dezelfde vragen over een omgeving in de game met strand
en zee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom vraag je het hier vraag het in een winkel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja idd maar dan kunnen veel vragen van goeievraag ook op internet opgezocht worden of in de winkel gevraagd worden ;;;

Antwoorden (3)

Vroeger had je natuurlijk California games. Die kun je nog wel spelen met DOSBox.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je deze vraag eigenlijk al een paar keer hebt gevraagd. En het toch zo graag wil, zou ik zeggen... Ga op vakantie naar de zee met mooie stranden en zon of... Ga verhuizen.
Maar hou hier even over op. Niemand weet of zo'n game er is. Ga op een game forum vragen of stuur de vraag naar de powerunlimited of gamekings. Op twitter: Brievenmaandag gamekings! Kan je je vraag kwijt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beach Tycoon is er 1. Zeer leuk, je moet je eigen strand maken en dat moet voldoen aan een aantal eisen.