In welke game voor de Nintendo Switch kun je als Kiki Bertens tennissen?

Dochterlief is Kiki fan en wil voor haar switch graag een tennisspel. Het liefst één waarbij ze als Kiki Bertens kan spelen. Ik heb zelf al speurwerk gedaan maar kom er niet echt uit. Hopelijk weet iemand raad!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (1)

Dit zou moeten kunnen met dit spel: "Tennis World Tour 2". Dit spel is ook beschikbaar voor de Nintendo switch.

In de bron kun je een link boven die verwijst naar het spel. Onder de titel is te zien dat je onder andere in de huid kan kruipen van Kiki
3 jaar geleden
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Kun je een link vinden*