Hoe heet het spel dat je eigenlijk altijd in de reclames ziet?

In de meeste reclames is het het spel dat je dingen moet bewegen en dan is er lava orzo of een ho d dat je moet ontwijken maar als ik er dan op klik om het spel te downloaden dan is het een totaal ander spel. Zoals bij homescapes laten ze ook dat spel zien maar daadwerkelijk is het gewoon drie op een rij

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Games
4.4K
Erna55
3 jaar geleden
" In de meeste reclames" ... ? Ik heb het nooit gezien. Noem eens 1 product waarbij ze deze reclame hebben.
Ritsuka
3 jaar geleden
Het zijn misleidende reclames
Ritsuka
3 jaar geleden
@erna55 deze advertenties zie je helaas veel bij bepaalde spelletjes op de telefoon
Utrecht
3 jaar geleden
Het zijn (irritante) advertenties, met name actief in Facebook.
Het echt spel is inderdaad heel anders als wat de animatie in de advertentie laat voorkomen.
Rete-irritant.
HeerVoldemort
3 jaar geleden
@Erna55 Ik speel het spel "Landlord Go" en om extra muntjes te krijgen of je "inkomsten" te verdubbelen kun je reclame filmpjes kijken van spelletjes. Daar zit deze constant tussen.

Antwoorden (2)

Dit is Gardenscapes. Het spelletje op de foto is een minigame in het spel.
3 jaar geleden
Ritsuka
3 jaar geleden
war zit het als minigame dan? Nog nooit gezien
Herkenbaar: Gardenscapes, homescapes, township, fishdom...
Van deze 4 spelletjes krijg ik steeds die reclames met die schuifjes. Lava, steenblokken, haaien, gifgas ontwijken door de juiste schuif te verzetten.

Maar als je het spel dan download is het altijd een mislukte versie van candycrush. Ik heb alle 4 de spelletjes gedownload, bij alle 4 heb ik het nog nooit lang genoeg volgehouden om zo'n schuif spel tegen te komen.

Of het zit er niet in, of ik ben te ongeduldig. Maar ik zeg zelf, de reclames zijn misleidend.

De foto die jij laat zien is van Gardenscapes of van homescapes, ik herken het mannetje. Austin de butler.
3 jaar geleden
HeerVoldemort
3 jaar geleden
lol, min maar een eind weg, wie je ook bent. Doet niets af aan het feit dat het wel klopt wat ik zeg. Pech voor jou als je het niet leuk vind.