Hoe heet het spel dat je eigenlijk altijd in de reclames ziet?

In de meeste reclames is het het spel dat je dingen moet bewegen en dan is er lava orzo of een ho d dat je moet ontwijken maar als ik er dan op klik om het spel te downloaden dan is het een totaal ander spel. Zoals bij homescapes laten ze ook dat spel zien maar daadwerkelijk is het gewoon drie op een rij

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit is Gardenscapes. Het spelletje op de foto is een minigame in het spel.

Bronnen:
https://play.google.com/store/apps/details...

Herkenbaar: Gardenscapes, homescapes, township, fishdom... Van deze 4 spelletjes krijg ik steeds die reclames met die schuifjes. Lava, steenblokken, haaien, gifgas ontwijken door de juiste schuif te verzetten. Maar als je het spel dan download is het altijd een mislukte versie van candycrush. Ik heb alle 4 de spelletjes gedownload, bij alle 4 heb ik het nog nooit lang genoeg volgehouden om zo'n schuif spel tegen te komen. Of het zit er niet in, of ik ben te ongeduldig. Maar ik zeg zelf, de reclames zijn misleidend. De foto die jij laat zien is van Gardenscapes of van homescapes, ik herken het mannetje. Austin de butler.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100