Waar kan ik de echte/officiele color switch vinden?

Een paar jaar geleden was het spel color switch een echte hype, je moest met een balletje die veranderde van kleur een parcour afleggen.

Nu wil ik dit spel weer spelen, maar ik kan alleen maar lookalikes vinden in de appstore.
Wie weet waar ik het officiele spel kan vinden en van welke uitgever dit is?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
3K
SimonV
6 jaar geleden
Als deze info klopt, is het spel niet meer te krijgen:
https://colorswitch.co/

Antwoorden (3)

Ik weet niet of het de echte is, maar ik speek hem zelf en hij lijkt er op. ‘Colour switch - Run Smash.’ Hij is van ‘Janki Panchani.’ Hopelijk kan je hier iets mee.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
de echte color switch kun je vinden op de play store of apple store en het heel gewoon color switch niet met iets er achter bijvoorbeeld color switch new one ofzoiets
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
De uitgever van Color Switch heeft het spel neergehaald en weigerde de ontwikkelaar de rechten terug te geven.
Maar als ik deze Google Play pagina (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.colorswitch.switch2) mag geloven is de ontwikkelaar er in geslaagd om de game terug te brengen. Waarschijnlijk staat iets soortgelijks van dezelfde ontwikkelaar (Color Switch Publishing LLC) ook op de iOS appstore.