Moet ik Minecraft voor Java of Window 10 kiezen?

Ik heb voor mijn zoon een giftcode voor Minecraft Java gekocht, maar ik zou dan ook Windows kunnen kiezen. Alleen als ik een Windowsaccount aanmaak, klopt de giftcode niet. Oftewel: ik begrijp er niets van.
We hebben Windows 10 op onze laptop, moet ik dan dus de Windows-versie kiezen of kan ik gewoon de Java-versie kiezen? In dat laatste geval kan ik namelijk wel gewoon de code gebruiken.
Alvast dank.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
2.5K

Antwoorden (2)

Heii ;3
Moeilijke keuze natuurlijk,
Ik zou zelf voor Windows 10 gaan..
Het zou daardoor sneller kunnen gaan
xx eva
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je Java op je laptop hebt staan maakt het niet uit welke je kiest. Ik adviseer om de Java versie te kopen omdat daar meer mogelijkheden zijn in-game.