Kan ik The Sims 4 spelen als iemand het voor mij al geregistreerd heeft?

Als ik de sims 4 wil downloaden en spelen. Ik heb beide CD's en de codes, maar iemand heeft het spel al eerder voor mij gespeeld en geregistreerd met een origin account. Kan ik dit spel dat ook nog downloaden, spelen en registreren op mijn computer?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
1.7K
ronron1212
6 jaar geleden
Alleen als je de juiste code hebt.

Het beste antwoord

Nee, omdat het spel gelinkt is aan het origin account van die ander. Zie ook het officiele antwoord van EA in het forum in de link.
6 jaar geleden
MarBet
6 jaar geleden
Dan kan het toch wel, maar heb je de inlog van de ander nodig.