Hoe kan je via de xbox 360 een spelletje minecraft joinen bij een vriend?

Sinds vandaag hebben we het ingesteld dat mijn jongste zoon via xbox life spelletjes kan spelen samen met een vriend. Het is gelukt dat hij zelf uitnodigt en dat die vriend in zijn wereld komt, maar omgekeerd lukt het niet. Zijn vriend nodigt hem uit om in zijn minecraft wereld te komen en hij accepteert, maar dan krijgt hij de foutboodschap connected failed. Hoe kan hij toch in de wereld van zijn vriend mee gaan spelen?
Diezelfde boodschap krijgt hij ook als hij de minigames van minecraft wil spelen.
Hopelijk weet iemand een oplossing, want ze vinden het natuurlijk leuk om samen te spelen en willen om de beurt eens meedoen in de ander zijn wereld.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan een 3de vriendje testen of deze wel bij jouw zoon en wellicht niet bij het andere vriendje kan inloggen? Dan weet je dat het probleem ligt aan de kant van het vriendje en niet bij jullie. Waarschijnlijk is de router van het vriendje te strict afgesteld op inkomend verkeer.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
weet niet direct nog een ander vriendje en ben er niet voor om zomaar iemand op te zoeken die we totaal niet kennen
morgen proberen we nog eens en anders zeggen we aan dat vriendje dat de oorzaak dan misschien wel bij hem ligt

Antwoorden (1)

Ik denk dat alles aan jullie kant goed staat maar wellicht heeft je vriend een probleem met de router ? of setting in minecraft
probeer eens een andere willekeurige server ?
capthavoc