Hoe moet ik de cheat codes van "Need for Speed Most Wanted" invoeren?

Toegevoegd na 39 minuten:
ik wil het bij de ps2 hebben

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welk console? PSP? Wii? PC????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom speel je het spel dan? Als je toch moet cheaten, spel dan een spel wat je wel kan. Pacman, of zoiets....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is voor de ps2

Het beste antwoord

In de bijgevoegde link staat het volgende:

"Press the codes where you "Press Start" when the game is turned on"

Je moet dus de codes invoeren wanneer je "Press start" ziet wanneer je het spel opstart.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt ik heb nu cheats en nu weet ik ook nog hoe je het in moet tiepen echt bedankt.
ik heb zelfs op beste antwoord geklik

Andere antwoorden (2)

kijk eens op deze site
het staat wel in het engels maar daar is alles te vinden over cheats van alle consoles
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Speel het spel gewoon ipv cheats te gebruiken...ik haat cheats, je haalt zo het niveau naar beneden

Toegevoegd na 7 minuten:
Heb geen goed woord over voor mensen die 'nog wel in een spelletje' het niet snappen, snel opgeven, niet tegen verlies kunnen, etccc cheats moeten gebruiken.......hoe zielig kun je zijn ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef dan geen antwoord op de vraag...