Hoe speel ik Rollercoaster Tycoon op windows 10?

Ik heb Rollercoaster Tycoon gekocht omdat ik dit jeugdsentiment vond. Alleen hebben we nu een nieuwe versie geïnstalleerd op de computer, Windows 10. Er stond dat de systeembeheerder dit programma heeft geblokkeerd en dat ik contact op moet nemen met de systeembeheerder. Kan het zijn dat dit spel te oud is voor de software? Zo ja, wat moet ik daar tegen doen? Of is er überhaupt iets wat ertegen te doen is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
8.9K
SimonV
8 jaar geleden
Hopelijk werkt dit:
http://gamefixes.weebly.com/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Thanks! Ik ga het even proberen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hmmm... Het lukt niet
SimonV
8 jaar geleden
Jammer, deze oplossing blijkt inderdaad niet altijd te werken. Hier nog wat tips:
http://www.gog.com/forum/rollercoaster_tycoon_series/rct2_windows_10_can_you_run_it
capthavoc
8 jaar geleden
probeer als de installer niet werkt deze te runnen als administrator ?
en eventueel als de game daarmee wel installeert
later ook de.exe waarmee je RCT opstart ?

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat Windows 10 het niet ondersteunt. Ik weet nirt zeker of dit werkt maar je kunt het proberen: ga naar de eigenschappen van de .exe file en verander daar de compatibiliteit van de Windows versie. Als dit niet lukt zou ik het op youtube of Google opzoeken