Hoe werkt de demote van League of Legends?

Stel je bent Gold V en je hebt rond de 10 LP. Vervolgens ga je één potje ranked spelen en deze verlies je. Verlies je dan alleen de 10 LP, of wordt je dan ook meteen gedemoted naar Silver I?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (1)

Gebaseerd op mmr (matchmaking ranking) , wanneer je meerdere keren verliest krijg je tegenstanders van een lagere elo ( bijv silver 1) verlies je te vaak dan drop je naar silver. hetzelfde geldt ook andersom ,win je vaak achter elkaar dan zul je meer lp krijgen per win en soms een divisie overslaan

Toegevoegd na 1 minuut:
Kun je een divisie overslaan
edit: spelling
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dus ik word niet meteen demote naar Silver I als ik nu één keer verlies?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
nee inderdaad