Wat is een betaalbare TV voor een PlayStation 4?

Sindskort ben ik begonnen met sparen voor een PlayStation 4. 400 euro is veel geld, Daarom wil ik niet te veel kwijt zijn voor de TV. Kan iemand mij een bepaald soort TV aanbevelen? die toch goed functioneert qua graphics. De kwaliteit van de PS moet er niet aan leiden. anders wordt het even doorsparen. :-D

Toegevoegd na 1 minuut:
Budget is ongeveer 75,- :D

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Budget is ongeveer 75,- :D Spaar maar even verder...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Denk ik ook, maar wie weet...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Inderdaad, voor € 75 kun je een tweedehands beeldbuis op Marktplaats kopen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2de hands kan je misschien nog een mooie tv aanschaffen voor die prijs. als je voornamelijk in je eentje op de ps4 speel is een monitor nog misschien nog wel beter.

Antwoorden (1)

Ik weet niet of je ondertussen al iets gekocht hebt. Maar ik zou overwegen om een gewone monitor te kopen omdat die geen frame lag hebben. Bij tv's is vaak het geval dat het beeld dat de ps4 uitzend via de kabel enkele milliseconden later aankomt. Dit lijkt niet veel maar bij spellen waar je een reactie vermogen voor moet hebben kan dit toch uitmaken