Wat bedoelen ze met productcode inwisselen in Origin?

Ik heb dus de Sims 4 gekocht op pc in december 2014. Daar heb ik een Origin account gemaakt. In de Sims 4 kan je in de Galerij de creaties van andere mensen bekijken, maar dat kan ik niet. Het enige wat ik kan zien is mijn bibliotheek. (Er is normaal ook Community?) Dus blijkbaar is mijn Origin account niet gekoppeld aan een EA-account. (Had ik toen niet moeten doen)

Ik heb dus een EA-account aangemaakt, maar ik kan dus de Sims 4 niet installeren op dat account want de productcode is al gebruikt.

Dus als ik de productcode zou inwisselen in Origin, kan ik dan de Sims 4 installeren op mijn ander account?
Of wat bedoelen ze nu juist met die productcode inwisselen in Origin?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
2.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je hebt een verkeerd beeld van wat productcode inwisselen is. Als jij een spel koopt of krijgt op een site krijg je een code. die code tik je in op origin dan staat het spel vanaf dan op jouw origin account. Maar is een EA account niet hetzelfde als een origin account? EA=origin.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk het niet want als ik mij dan wil inloggen op EA met het e-mailadres van origin lukt dat niet. Als ik Sims wil spelen kom je eerst op origin en moet je daar inloggen. Het enige wat er staat nadat ik ingelogt heb, is mijn games. En vanboven tussen origin en help (denk ik) staat normaal vrienden en dat is bij dat account niet.
Bij het nieuwe account dat ik heb aangemaakt staat dat er wel en naast mijn games staat er ook nog store.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://answers.ea.com/t5/Miscellaneous-Issues/Friend-list-and-store-button-missing-on-the-origin-client/m-p/3107562 Daar hebben meer mensen last van. Inloggen en je probleem bij EA neerleggen.
https://help.ea.com/contact-us

Antwoorden (1)

Als je bijvoorbeeld tijdens een actie van Origin of een ander event waarbij Origin betrokken is en code hebt gekregen, dan kan je die daar invoeren en dan staat de game in je lijst. Die kan je dan op elke computer waar je Origin op hebt installeren en spelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
EDIT: De productcode die op het informatieboekje of de cover van een CD staat, kan je niet inwisselen bij Origin.