Waar kan je spullen downloaden voor de Sims 4? En nee niet op de site van orgin maar op andere sites

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
37K

Antwoorden (3)

Je bent niet erg duidelijk. Maar als je mods, kleren, scripts, meubels, huizen en andere dingen zoekt, raad ik je deze sites aan:

Mod The Sims: http://modthesims.info/browse.php?gs=4
en
The Sims resource: http://www.thesimsresource.com/downloads/browse/category/sims4/skipsetitems/1/

''Deze sites hebben simpelweg alles wat je zoekt.
-Huizen
-Mods (Mods zijn dingen die jouw game makkelijker maken. Zoals een mod die ervoor zorgt dat je Sim nooit meer automatisch naar de computer loopt.)
-Sims (Sims die je kan aanpassen in de CAS)
-Create-a-Sim (Kleren, ogen, make-up, baarden, schoenen, huidskleuren.. Alles om je Sim mooier te maken in CAS)
-Meubels en andere dingen voor 'bouwen'.
-En nog wat meer.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ehh ik weet nog 2 sites waarop je kleren,meubels,haar,huizen,kamers,sims,mods en voertuigen kan downloaden
www.thesimscatalog.com
en
www.pinterest.com