Kan ik een Sims2 backup van een oude computer toevoegen aan een Sims2 spel in gebruik op een laptop?

Omdat we onze oude computer weg deden, hebben we een backup gemaakt van o.a. ook het Sims2 spel wat daar op stond. Omdat onze dochters snel Sims2 wilden spelen hebben we Sims2 geïnstalleerd op een laptop en daarop hebben ze toen allerlei families gemaakt. Nu willen ze ook weer met de "oude familie's" spelen, maar deze krijgen we nu niet meer vanaf de backup toegevoegd aan de "nieuwe families" op de laptop. Moet dit wel kunnen en zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ja dat kan.

Als het goed is heb je de files van de families ge-backupt. Op je nieuwe laptop moet je zoeken naar de folder waar alle files van de families zitten opgeslagen. In die map voeg je dan de files van de oude families toe.

Hier zit de Sims 2 folder:
Klik op de Start knop en selecteer Documenten.
Selecteer de EA Games folder.
Open de Sims 2 folder.

Ik weet niet of dit werkt. Want ik heb zelf al jaren geen Sims 2 meer gespeeld.
Misschien kan je hier je antwoord op vinden?: http://www.modthesims.info/wiki.php?title=Game_Help:Back_Ups

Succes!