hoe vind mijn minecraft folder op mijn macbook air?

Ik zoek mijn minecraft bestandje op mijn macbook air maar ik ka hem maar niet vinden.
ik heb al vele videos op youtube gekeken maar ik kan het bestandje maar niet vinden terwijl andere dat wel kunnen op hun macbook air

(Het is bestandje met alle gegevens van het spel erin)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

waarschijnlijk zit het op eengedeelte van je schijf die niet meteen zichtbaar is als je de normale instellingen van je mac gebruik.

probeer deze
ga naar finder open deze
en klik dan op de balk (boven) op
finder
voorkeuren
en vink je harde schijf aan en wat meer als je wilt

er komt dan een harde schijficoon op je desktop
nu heb je toegang tot alle bestanden op je HD
dan moet je het wel kunnen vinden
capthavoc