Werkt fifa 15 op mijn laptop?

Ik heb een hp pavilion p032nd.

Proccesor amd quad core a8-6410, radeon r5 graphics
Videokaart amd radeon r7 m260
Ram 12gb

Toegevoegd na 17 minuten:
Op coolblue staat dat het geschikt is voor nieuwe games op medium instellingen maar is dat waar?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Voor het detecteren of jouw laptop/pc een game aankan gebruik ikzelf altijd canirunit.com. Zij werken met een java-applicatie om jouw 'specs' te vergelijken met de minimum en met de recommend 'specs' voor de game. Als je op de site bent klik je gewoon op selecteer game, dan fifa 15 en tenslotte op Can you run it. Hier selecteer je de bovenste. Nu wordt er iets gedownload. Dit bestand kan je gewoon veilig runnen op je pc/laptop. Veel succes en ik hoop dat je fifa aankan!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartstikke bedankt! Ik heb het al een keer eerder geprobeerd met dat programmaatje en toen kwam het positief uit, maar ik twijfelde omdat een andere site iets anders zei...