Komt sims 4 ook uit voor PS4?

Mijn broertje heeft een PS4 gekocht, en ik hoopte dat ik hier sims 4 voor zou kunnen kopen. Maar na wat zoeken merkte ik dat deze er niet is voor PS4. Is het bekend of, en zo ja wanneer deze uitkomt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Er is veel speculatie over of de Sims 4 ook op de PS4 uitkomt, sinds het spel wel voor de PS3 is uitgekomen. Er werd door een fan een vraag gesteld of hij ook voor next-gen consoles (PS4 en Xbox One) zou uitkomen, maar daar werd niet op gereageerd door EA (de makers van de game). Ik weet niet wat voor plannen EA heeft, maar ga er maar niet snel vanuit dat het ook voor PS4 uitkomt.