kan ik laptop aansluiten op xbox 360?

Ik kom er net achter dat mijn laptop nog 967 gb aan opslag heeft kan ik dingen van de xbox ook op laptop zetten zo ja hoe

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.3K
capthavoc
9 jaar geleden
Leg uit wat wil je doen dan ?
want games voor xbox werken gewoon niet niet op een laptop
ook data kan je niet overpompen.
je kan hooguit gameplay opnemen met iets als een elgato gamecapture.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel dat ik games op xbox speel en dan opsla op het geheugen van de laptop
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dat kan niet.

Antwoorden (2)

Nee dat kan niet. Althans niks zinnigs zoals game installaties.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan proberen je laptop om te zetten in een mediaserver, d.w.z. dat je video, muziek en foto's met je laptop naar je xbox streamt, maar savegames staan opgeslagen in de interne harde schijf van je xbox. Je kan wel een externe harde schijf kopen, die kosten ongeveer rond de 50 euro.
Bronnen: