Vraagt een disc meer van je laptop dan een steam download?

Ik ben dus van plan een game te kopen. Ik heb besloten de disc te kopen (mooi hoesje erbij) in plaats van de steam download.

Nou vroeg ik me af, vraagt gamen via een disc meer van mijn laptop dan gamen via steam?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.2K
kierkegaard47
9 jaar geleden
Je mag er van uit gaan dat het niet uit zou moeten maken, de software die geïnstalleerd wordt zou immers (misschien op hooguit wat kleine wijzigingen na) dezelfde moeten zijn.

Het beste antwoord

CD / DVD schijfje installeer je éénmaal en bewaar je de software origineel in je opslag.

Steam krijg je een code, vaak werkt de code niet of bij storing met Internet kan je niet spelen. Steam moet altijd online contact hebben. Raak je de code kwijt kan je niet meer spelen.

Ik ben van Steam afgestapt om deze redenen.

Ik kies voortaan voor originele software op schijfje.

Toegevoegd na 1 minuut:
CD vraagt niet veel van je PC, meeste Games draaien zonder ondersteuning van het schijfje. Dus na het installeren kan je deze vaak opbergen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Steam is een ideaal gamingplatform, dat heel wat voordelen biedt tegenover de fysieke schijfjes. Zeker het proberen waard, en de prijzen zijn soms echt ongelooflijk. Steam bezit nu het grootste deel van de online gaming distrubutie, maar EA Games gaat binnenkort een soortgelijk programma lanceren...

Steam is beschikbaar voor PS3, Mac en PC.