Fifa15 lagt op mijn pc, hoe kan ik het oplossen?

Ik heb zojuist Fifa15 voor mijn laptop gekocht, echter lag ik enorm veel tijdens het gamen, eigenlijk is het niet te doen. Dat terwijl ik Fifa14 op dezelfde laptop perfect en in de hoogste resolutie heb kunnen spelen. Ik heb totaal geen verstand van de specs en technische dingen van een laptop dus vandaar dat ik jullie hulp inschakel. Zou er iemand zijn die een oplossing voor mij heeft of die weet wat ik moet doen om wel normaal te kunnen gamen. Ik zal in de bijlage de specs van mijn laptop sturen. Alvast super bedankt!

Name: Intel (R) HD Graphics 4000

Date: 28-2-2012

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan zijn dat je internet niet heel snel is. Daar bovenop is een nieuwe versie van een spel vaak beter en dus meer capaciteit. Het is mogelijk dat je laptop dat minder goed aan kan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Minimale Systeemeisen FIFA 15 PC /
OS: Windows V/7/8/8.1 -64-bit
CPU: Intel Q6600 Core2 Quad @ 2.4Ghz
RAM: 4GB
Hard Drive Space Required: 15.0 GB
Minimum Supported Video Cards: ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650
DirectX: 11.0 Aanbevolen Systeemeisen FIFA 15 PC / Origin Download:
OS: Windows V/7/8/8.1 -64-bit
CPU: Intel i5-2550K @ 3.4Ghz
RAM: 8GB
Hard Drive Space Required: 15.0 GB
Supported Video Cards: ATI Radeon HD 6870, NVIDIA GTX 460 DirectX: 11.0
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
FIFA 15 vraagt qua rekenkracht ineens veel meer dan FIFA 14. FIFA 15 is namelijk de versie van de volgende generatie consoles.

Antwoorden (1)

jouw videokaart is niet goed genoeg voor dit spel want jij heb een 630m en je heb minstens 650 nodig