kan je origin op een andere computer zetten met hetzelfde account?

heeey,

Ik heb een laptop en daar staat origin op. Ik heb daar een aantal spellen op dat account van origin. Kan je nu op een andere pc (omdat daar een betere videokaart in zit) inloggen op dat origin account en gewoon het spel opnieuw downloaden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
10.5K

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Als jij inlogt op een andere computer, kun je daar gewoon het spel op downloaden en spelen. In bepaalde gevallen is het zelfs mogelijk om door te gaan met je huidige voortgang in het spel.

Toegevoegd na 38 seconden:
Je kunt alleen niet tegelijk op de ene en op de andere computer spelen: Je mag maar op 1 computer tegelijk ingelogd zijn.