Hoe kan ik in een klein window op youtube commentaar geven op fifa14 of minecraft?

Ik snap dat ik het gespeelde spel kan downloaden uit de game. Maar hoe krijg je dan zo'n window zodat mijn zoon (10 jaar oud) zelf zijn commentaar in een venster (window) in video kan geven? Deze vader gaat het zijn pet even te boven. Ik hoop dat iemand kan helpen. Alvast bedankt. Papa.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ik weet niet precies of je bedoeld dat je in staat bent om een video van de game te maken en dan zeg maar later een video commentaar wil toevoegen
want in normale omstandigheden maak je van zowel de game als de webcam een live opname die je later dan kan combineren met speciale software
helaas dat is vaak dure software en je heb een hele goeie pc nodig wil je pc dat beide aankunnen zonder dat de framerate gaat stotteren.
en je hebt ook ene goeie video editor nodig
het lig er gewoon aan wat voor pc etc je hebt

het beste wat je kan doen is op google zoeken naar
game capture software.
Let ook op deze game capture software de mogelijkheid bied om zowel je screen game te pakken en tegelijkertijd de webcam of video cam ? te filmen
Zoals ik begrijp dat je wel in staat bent alleen de game meteen te pakken en dat je geen probleem met de framerate hebt ?
Kan je daarnaast bijvoorbeeld een losse videocamera gebruiken.
en de beelden daarvan daarna op je pc zetten.
dan heb je in feite alleen een goeie videoeditor nodig die het commentaar in een apart venster kan krijgen.
lastig is vaak wel dat je de bestands formaten dan vaak gelijk moet krijgen en dat kost veel tijd.

Youtube users geven vaak hele goeie tutorials hoe en wat want het is toch best een hele klus
omdat ik natuurlijk niet kan zien wat voor pc je hebt hoop ik je hiermee
in elk geval op het goeie spoor te zetten.

maar let dus in elk geval op de de software die je kiest in staat is om beide de game video en de webcam tegelijkertijd kan opnemen en let ook ook op geluid etc
wil dit werken heb je een hele goeie quadcore nodig

als je een lichtere intel core o.i.d hebt dan is het beter te denken in de gameplay op de pc op te nemen en de commentaar op een losse videocamera
De video daarna naar een werkbaar formaat te converteren, gelijk aan het formaat op je pc
en de juiste video editor zoeken die de mogeljikheid biedt een frame in de video te plaatsen.
jammer is deze software vaak niet gratis en vrij duur maar je kan wel vrij makkelijk een proef versie proberen
geloof het is bet een flinke klus om het zodanig op te zetten
dat het routine wordt

Dus succes bij het zoeken en uit proberen.
capthavoc