Dit moet het spel Kim Kardashian: Hollywood zijn.

Toegevoegd na 11 minuten:
Kim Kardashian: Hollywood (iOS en Android) gratis

Net zo beroemd worden als realityster Kim Kardashian. Dat is het doel van het spelletje Kim Kardashian: Hollywood. Om een A-status te bereiken moet je hard werken. Via jouw agent krijg je opdrachten binnen. Deze variëren van het meewerken aan fotoshoots en modeshows tot je gezicht laten op feestjes en het openen van een eigen kledingboetiek. Daarnaast kijkt de media naar jouw kleding (met elk behaald level speel je meer vrij) en liefdesrelaties.

Kim Kardashian: Hollywood is gratis. In-app aankopen voor meer geld en sterren zijn mogelijk, maar niet verplicht. Je kunt de game prima spelen zonder een cent uit te geven. Er is wel een tijdsbalk en als die leeg is, kun je jouw poppetje even geen opdrachten meer geven. Erg vervelend vond ik dat niet. Kim Kardashian: Hollywood is namelijk een prima spelletje voor even snel tussendoor. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me prima heb vermaakt met de game. Het is een beetje fout, maar wel lekker.