hoe istaleer ik de sims 3 opnieuw?

ik heb een nieuwe pc en weet mijn account naam en wachtwoord van orgin niet meer ik wil de game opnieuw isntaleren op een ander orgin account maar dan geeft ie de melding dat de productcode al in gebruik is logisch maar heeft iemand een idee hoe ik de sims 3 kan spelen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ik denk niet dat dat gaat lukken omdat je de game maar aan 1 account kan koppelen. Je kan beter je wachtwoord resetten van je oude Origin account. Ik hoop dat bijgevoegde link werkt. Je hebt accountnaam niet nodig, emailadres is voldoende. Als je die ook niet meer weet moet je contact opnemen met Origin.