welke van deze 5 game pc s moet ik kiezen? en welke graphic card

ik heb ongeveer 5 game pc s uitgezocht die in mijn budget zitten,
ze hebben allemaal ongeveer dezelfde specs alleen de graphic card is anders.
welke pc zou ik moeten kiezen om spellen zoals: bf farcry cod enzo moeiteloos op ultra te spelen?
en waarom
1 http://www.hitech-gamer.com/index.php?lang=1&cl=details&am=1&addcompare=1&fnc=tocomparelist&aid=f75927b2f69449c44323576923c4f719&anid=f75927b2f69449c44323576923c4f719&pgNr=0&cnid=15r300fc409c281213e546e1863c103a&listtype=list&actcontrol=details

2 http://www.hitech-gamer.com/index.php?lang=1&cl=details&am=1&addcompare=1&fnc=tocomparelist&aid=b7f237c23c55f1ab121c83602ae2d780&anid=b7f237c23c55f1ab121c83602ae2d780&pgNr=0&cnid=15r300fc409c281213e546e1863c103a&listtype=list&actcontrol=details

3 http://www.hitech-gamer.com/index.php?lang=1&cl=details&am=1&addcompare=1&fnc=tocomparelist&aid=77d5027e627d0b52fe7fa256fdc4e7f6&anid=77d5027e627d0b52fe7fa256fdc4e7f6&pgNr=0&cnid=15r300fc409c281213e546e1863c103a&listtype=list&actcontrol=details

4http://forum.hitech-gamer.com/?langid=3

5 http://www.arcticsecrets.nl/systemen/desktops/snowfox

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (5)

Het slimst lijkt mij om bij een computer zaakje je pc zelf te laten bouwen.
in andere woorden, opschrijven wat je wilt, en dan met de beste video kaart die je kan hebben of wat binnen je budget ligt,

op deze manier kan je het uiterste uit je spellen halen en binnen je budget blijven.

custom computers = een computer die voor jou gebouwd is.

ik zou minimaal voor een XFX Radeon HD7950 gaan of hoger

succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou persoonlijk gaan voor de PC Gaming Rage V3. Wil je jou benoemde spellen goed spelen dan moet je vooral een sterke videokaart met een werkgeheugen van sowieso 4096 mb. Daarnaast heb je een goede processor nodig, bij alledrie betreft het een AMD FX 4-Core @ 4,2 GHz. Verder zal ik kiezen voor een i7 intelcore, die is net wat sneller en beter dan de i5. Tot slot zoals hiervoor al geantwoord. Je hoeft niet perse een hele nieuwe pc te kopen maar je kunt ook gewoon de videokaart, processor en intercore veranderen. Dit is qua prijs goedkoper. Zelf heb ik ook alleen de videokaart veranderd en dat doet al zo veel aan de kwaliteit van de games.
Hopelijk kun je hier wat mee! :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een i7 bied vrijwel niks meer dan een i5 in games.
Games draaien vooral op de grafische kaart. En meer geheugen bied ook niet meer fps, alleen als ke te weinig geheugen hebt dan daalt het gigantisch hard.
Ps.voor ultra Graphics kan je ook op youtube opzoeken bijv."battlefield 4 ultra settings." Daar kan je zien hoe jij je Graphics kunt instellen in de game options zelf
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Optie vier daar kom ik niet bij. Dus ik weet niet welke dat zou zijn. Maar soit.

Beginnen bij de cpu: de eerste drie hebben een amd-cpu. AMD heeft prima budget-cpu's. Maar om een amd-cpu van de huidige generatie in een game-pc te steken is doodzone. De laatste optie is met zijn intel-cpu al interessanter. Zeker ook de gekozen cpu-koeler is interessant maar dwars. En verder zie ik weinig ventilatieopeningen om dit te compenseren met airflow. Over de rest van de koeling vindt ik dan ook niets terug. En het moederbord lijkt ook eerder beperkt.

Geheugen is bij alle vier gelijkaardig en lijkt op het eerste zicht een goede keuze.

Voeding: onnodig veel bij optie 1 t.e.m. 3. Goede keuze bij optie 5.

Optische drive: geen info over terug te vinden bij optie 5. Heeft er geen?

Allen een hdd maar geen ssd als ik goed heb gekeken? Ook bij optie 5 lijken ze qua hdd de beste keuze te hebben gemaakt.

Wat graka betreft heeft men alleen bij optie 2 een goede keuze. (tenzij je nvidia G-sync (peperduur scherm nodig!) wilt gebruiken, kies je namelijk best voor de goede prijs/prestatieverhouding van amd) met een kaart die geschikt is voor gamen op FullHD bij goede settings. Al zal de serieuze gamer een R9 280 prefereren.

Kortom: geen enkele van deze game-pc's is perfect. Dus ik zou gewoon zelf eentje (laten) samenstellen.

En om het toch met deze pc's te vergelijken: de cpu + cpukoeling, voeding en hdd van optie 5 in de behuizing en met de graka van optie 2 (of eventueel die graka eentje hoger) maar dan wel op een uitgebreider mobo.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je alleen naar de videokaart kijkt, zou ik sowieso nummer drie kiezen. Die is alleen wel wat duurder.
Deze PC heeft simpelweg de beste videokaart van de vier (ja vier, nummer 4 is niks). NVidia is meestal beter dan AMD en dit is de beste NVidia.
Plus, nummer drie is het meest fancy :D