In welke directory zitten de savegame van volgende PC spellen - Transformers: Revenge of the Fallen - Sonic & Sega All Stars Racing

Geen antwoord als "zie in de Save directory" ofzo want ik heb al een beetje gezocht en vind ze niet.

Wie exact kan zeggen in welke directory de save game wordt bewaard in het spel Transformers en in Sonic (zie hierboven voor exacte titels), krijgt van mij het beste antwoord. Misschien vind u een link op internet waar vermeld staat waar de savegame vermeld staat in die spellen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Transformers: C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Activision\Transformers2\Saved Games Sonic & Sega All Stars Racing: C:\Documents and Settings\%user%\My Documents\My Games\

Sommige spellen maken een map aan in "My documents" of "Mijn documenten". Zelf heb ik dat met Football Manager, Rollercoaster Tycoon en volgens mij ook Age of Empires. Misschien staan ze daar, ik kan natuurlijk niet op jouw computer kijken. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100