Kan ik een Origin product toevoegen aan Steam (zie uitleg)?

Ik heb via Origin Plant vs. Zombies GOTY Edition gedownload. Op Steam is deze ook te koop. Is het mogelijk om de Origin versie op Steam te plaatsen, en dat deze gezien wordt als gekocht? (Dus niet dat ik een ''niet steam-product'' toevoeg).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Nee, je kunt het alleen toevoegen via add game, en dan handmatig de exe opzoeken, of Origin laten starten via Steam en dan je spel draaien.

Antwoorden (1)

Steam zal altijd zeggen dat je Plants vs. Zombies niet heb gekocht, je kunt hem wel toevoegen aan je Steam library. Ga naar je Steam, linksonder staat +Add Game, hier kun je de .exe file van Plants vs. Zombies toevoegen.

Succes!