hoe zorg ik er voor dat obs battlefield 3 op neemt?

hallo
ik wil graag bf3 opnemen met OBS (opneem programmatje)
maar zodra ik game capture en allen heb ingesteld en speel neemt hij het beeldscherm ven bf3 niet op
kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je vraag staat hier inmiddels 3 dagen, ik ga je dus toch maar proberen te helpen, ik weet alleen niet zeker of dit gaat werken.
Een aantal dingen die misschien helpen:
Windowed Mode
Staat BF3 in compatible games van OBS
Voeg BF.exe toe als opneem process

Mocht dit allemaal niet lukken, probeer is op te nemen met MSI afterburner, gewoon even googlen, zelf vind ik het een heel fijn programma, hij displayed ALTIJD mijn frames en als ik record drop ik ook niet zoveel!
Succes Coen!

Toegevoegd na 46 seconden:
Probeer deze vraag anders ook een keer te stellen in de catogorie: Software.