zit er een download limiet op Uplay/Steam?

als je een spel heb gekocht op Uplay of gelinkt via Steam, Kun je het een spel zovaak downloaden als je maar wilt, of zit er een limiet op bijvoorbeeld maximaal 3 keer zodat je niet op elke computer dat spel hebt om piraterij te voorkomen?

vraag conclusie: zit er een download limiet op Uplay en Steam?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Nee. Hoe moet je anders al je spellen op al je PC's zetten als je er tientallen hebt? Je kan maar op een PC tegelijk inloggen. Zo kan je dus inloggen bij je vrienden jouw spel downloaden, maar alleen spelen als jij er bent. In theorie kan je vriend ook spelen als jij je wachtwoord aan hem geeft. Maar dan kan jij weer niet spelen als jij wil.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar zit zeker wat in, dus u zegt je kan zovaak downloaden als maar kan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan zo vaak downloaden als je maar wilt, maar je kan maar op een pc tegelijk spelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar zit zeker wat in, dus u zegt je kan zovaak downloaden als maar kan? Jups