je kunt ook je eigen pc gebruiken (of oude pc)
zoek maar op op yt : minecraft server maken
hiervoor heb je of een domein bv: play.lol.nl
of je moet portforwarden
veel plezier!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe kan je zo'n domein krijgen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, voor een domein moet je die aanvragen. En maartenbollen bedoelt DDNS, oftewel Dynamic DNS, voor als je geen statisch extern IP-adres heeft (dat heeft bijna niemand).

Andere antwoorden (15)

Ik zie hier minecraft hosting v.a €1.50.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een officieel antwoord is er niet, want elke server heeft meer RAM-Geheugen dus dat kun je niet vergelijken zonder te weten hoeveel RAM-Geheugen je wilt hebben, ServerBuilds is een goede optie, goedkoop, stabiel, en veel RAM-Geheugen voor je prijs

Toegevoegd na 54 seconden:
bij www.serverbuilds.nl kun je terecht voor de bestellingsmogelijkheden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet of het de goedkoopste is maar https://freaze.nl/is zeer goed Maar als het goedkoop moet zijn
Neem bij freaze HDD
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb er een bij roxservers.com.

Het werkt goed en de service is prachtig, ik heb zelfs een gratis RAM upgrade gehad!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb zelf een Raspberry Pi Model B Rev. 2, een kleine goedkope computer voor € 35. Je moet wel wat toebehoren en wat Linux-verstand hebben, maar er zijn genoeg tutorials voor te vinden op internet. Hij kost qua stroom 24/7 per jaar nog geen € 7!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kwalitatief gezien is https://xinshosting.com/ het goedkoopst. Ze bieden super goede support en erg snelle Minecraft servers. Met 512mb kan je al zo'n 16-20 spelers hebben zonder lagg. Bij veel andere hostings die ik heb geprobeerd kon dit niet.

Ze zijn altijd online, ik heb nog geen downtime gehad. Super!

Ik raad XinsHosting aan iedereen aan.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb laatst ook een server gekocht bij Koopjeserver.nl voor nog geen 2,50 en kan er prima met een paar vrienden op spelen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
RoyaleHosting
Maar 2.50 per gb!
En altijd de snelste support!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik zit zelf bij Pixelnode, ik heb zelf een 1 GB server voor 1,95 per maand. En het is ook een heel fijn panel! Ik raad je dit echt aan.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Zelf ben ik heel tevreden met Ferox Hosting, bij hun gebruik ik veel minder ram en ik voel me er toch een stuk veiliger waardoor je toch een stuk goedkoper uit komt. Na wat proberen is dit vaak ook goedkoper dan het zelf runnen op een raspberry pi door alle stroomkosten.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik host bij Turbohost zij hosten ook grote netwerken en beschikken over een KvK!

Zeker een aanrader lees hun reviews maar eens door.
https://turbohost.nl
Toegevoegd op 13 januari 2020 18:09: bron
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Sinds kort heb ik mijn Minecraft server bij Xennex. Hun leveren goede kwaliteit servers met onwijs goede support na mijn mening.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bij https://ironhosting.nl verkopen ze al minecraft servers vanaf €0,75/GB.
Alles is erg stabiel en ziet er mooi uit, je kan ook makkelijk je server beheren.
Ook leveren ze goede en snelle support als je ergens vragen over heb.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Je kunt ook kijken naar Volcano Hosting
een jaar geleden
Ik host zelf al een tijdje na veel tevredenheid een Minecraft Server bij Netbela. Ze hebben Budget & Premium versies waarbij je bij de premium variant ook gratis backups en onwijs snelle Ryzen 9 5950 CPU's tot je beschikking krijgt.
een jaar geleden