Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op de pc heb ik de sims 2 verkeerd verwijderd:rechtsklikken en dan verwijderen. nu wil ik ze opnieuw instaleren. dat gaat niet? (kijk bij xtra uitleg)

Op de pc heb ik de sims 2 uitbreidingen verkeerd verwijderd: rechtsklikken en dan verwijderen. (zo hoort het niet) nu wil ik ze opnieuw instaleren, maar het staat nog op de pc, zelf zie ik niets. ook niet als ik zoek op de pc. wat moet ik nu doen? (ik heb windows 8.1)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
973

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

je hebt de programma's niet goed verwijdert dus voor de installatietool staan ze nog op je pc. Wat je kunt proberen is met de download of installatie-cd niet de installatie-optie te kiezen maar de repair-optie. Na de reparatie zal het volledige programma er weer op staan en kun je op de juiste manier het programma verwijderen. Ik verwijder altijd programma's met revo uninstaller omdat ook de registeronderdelen verwijdert worden en het programma grondig verwijdert is meestal blijven met de standaard verwijder tool de registerdingen staan en bij een volgende installatie worden evt registerfouten niet opgelost of verwijdert.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Misschien helpt het om het spel te verwijderen via het configuratie scherm.
Ga naar je start scherm van windows 8.1 --> typ configuratie scherm --> bij configuratie scherm zoek "programma's" daaronder staat "een programma verwijderen". Zoek nu de sims 2 in de lijst en klik bovenaan in het scherm op verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding